DIANA haalt en brengt via een app

Een plan B is er niet. Om een ecologische transitie mogelijk te maken, is het van belang om nu op ...

Een plan B is er niet. Om een ecologische transitie mogelijk te maken, is het van belang om nu op het stroompedaal van de elektrische auto te trappen. Dat geldt niet alleen voor de auto-industrie, maar voor iedereen in de maatschappij, van klein tot groot en voor jong en oud. De elektrische toekomst is er voor iedereen, ongeacht leeftijd of interesses.

Een toekomst voor de toekomst
Jeugd en elektrische mobiliteit. Beide vertegenwoordigen ze het ‘morgen’, en daarom is het cruciaal dat ze zich tot elkaar verhouden. De Europese Unie streeft ernaar dat alle auto’s tegen 2035 emissievrij zijn. 

SEAT S.A. en de Volkswagen Groep hebben hun intentie uitgesproken om meer dan € 7 miljard te investeren in de elektrificatie van Spanje. Uit dit voornemen spreekt het commitment van beide ondernemingen voor hun activiteiten in Spanje en de ontwikkeling van de elektrische auto. Dit zou de grootste industriële investering in de Spaanse historie betekenen. 

Productie ‘unified cel’

De Volkswagen Groep streeft naar een productiecapaciteit van 40 GWh op jaarbasis in Valencia. Om in 2026 met de productie te kunnen starten, moet de bouw van de fabriek tegen het einde van dit jaar beginnen. De eerste mijlpaal moet de PERTE-validatie en toekenning van de vergunningen worden.

‘DIANA’ is een innovatieproject waarmee SEAT autonome rijsystemen test. Het prototype op basis van een SEAT Leon is uitgerust met vijf lidar-sensoren, vijf radars, zes camera’s, twaalf echo’s en acht computers die een 360º zicht rondom geven. Deze componenten genereren een grote hoeveelheid gegevens die in milliseconden worden verwerkt en naar een centrale besturingsunit worden gestuurd. Vervolgens voert de auto op basis van al die data geheel autonoom de rijhandelingen uit.

Auto als chauffeur

Bij het DIANA-prototype geeft de bestuurder de controle over aan de auto, die vervolgens als chauffeur fungeert. Toch kan het prototype – indien nodig – de controle ook teruggeven aan de bestuurder, die daarom alert moet blijven voor het geval hij de besturing weer over moet nemen. 

Premium Private Lease Merken

Private Lease is een abonnementsvorm met een vast maandtarief, all-in. Hiermee rijdt u, zonder omkijken, in een gloednieuwe auto. En mocht u dan onverhoopt toch pech krijgen, dan kunt u rekenen op pechhulp.

De kosten voor brandstof, parkeren, wassen van het voertuig, bekeuringen en tolgelden komen voor eigen rekening. Daarnaast zijn er een aantal aanvullende diensten die niet standaard bij de prijs zijn inbegrepen, maar die wel aangeschaft kunnen worden. Bijvoorbeeld winterbanden. Indien gewenst, dan zijn deze op te nemen in de leaseovereenkomst. Via Private Lease rijdt u veilig, verantwoord en vertrouwd in een nieuwe auto. Met eerlijke voorwaarden en een bescherming tegen te hoge financiële lasten.

Populaire premium merken om te leasen:

Allemaal merken die door de hoge kwaliteit niet goedkoop zijn om te kopen. Dat geldt niet alleen voor een nieuwe, ook een occasion kan nog stevig aan de prijs zijn. Leaseauto.nl heeft van alle merken verschillende scherp geprijsde modellen in de aanbieding om te privé te leasen.

U bepaalt zelf de looptijd en het aantal kilometers per jaar. Bovendien zitten vrijwel alle autokosten inbegrepen bij het maandbedrag. Kiest u voor Private Lease dan, gaat u geheel zorgeloos rijden in de auto van uw dromen. Iedereen met een in Nederland geldig rijbewijs en toestemming van de contractant mag in de auto rijden.

Bijtelling is alleen van toepassing wanneer een werkgever een auto beschikbaar stelt en hiervoor de kosten op zich neemt. Omdat een Private Lease overeenkomst als privé persoon wordt afgesloten en deze privé persoon zelf de leasekosten gaat betalen, is er dus geen sprake van bijtelling.

Bij het BKR worden alle particuliere kredieten hoger dan € 250,- en met een minimale looptijd van één maand geregistreerd. Ondanks dat een Private Lease overeenkomst geen krediet is, wordt ook een Private Lease product geregistreerd bij het BKR onder een aangepaste code. De Private Lease overeenkomst wordt geregistreerd in het CKI-register (Centraal Krediet Informatiesysteem) van het BKR te Tiel.

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Auto's en Motoren

Laadpalen vinden zonder moeite

Elektrisch rijden wordt steeds populairder waardoor de vraag naar laadpalen groeit. Het vinden van een beschikbare laadpaal kan soms lastig zijn, vooral op drukke plekken.

Auto's en Motoren

Een verkeersregelaar in Zwolle nodig?

Dan kan je terecht bij GMW Traffic Assist. Bij het verkeersregelaarsbureau vind je ervaren, opgeleide en professionele verkeersregelaars in Zwolle voor jouw evenement, voetbalwedstrijd, concert