Een handvol goede trainigstips om niet te vergeten.

Elke training ziet er verschillend uit. Op de benendag doe jij compleet andere oefeningen dan wanneer jij jij bovenlichaam traint. Weliswaar zijn er een aantal tips welke jij elke training moet onthouden plus welke je bij elke oefening moet toepassen. Zo ontvang jij het beste en grootste resultaat! 

Start met lichte gewichten

Wanneer jij met een oefening start moet jij vooraf de techniek onder controle krijgen. Start met een licht gewicht plus weest niet gevoelig dat mensen jou erop aankijken: iedereen is uiteindelijk zo begonnen! Om meer gewichten toe te voegen bij je training is het belangrijk, dat je gewoon start en over de juiste fitnessartikelen beschikt.

Goed vasthouden

Natuurlijk is het juist de verplaatsing welke zo vitaal mogelijk is, zodat jij een range of motion krijgt. Maar soms ga je te ver, wat jammer is! Denk hierbij bijvoorbeeld aan de bicep curl. Wanneer jij jij armen laat zakken totdat zij volledig gestrekt zijn gaat de spanning eraf. Je kunt je armen namelijk gewoon toestaan te zweven omdat de zwaartekracht helemaal niet op je armen drukt. Wanneer jouw armen nét noch helemaal wat strekt zullen ze de strakheid op jouw spierstelsel blijven houden, waardoor ze harder willen werken!

Kies voor een personal trainer

Het is goed om een paar dagen in de week te trainen met een personal trainer. Op die manier is het namelijk mogelijk om het beste resultaat te behalen. Je kunt een maximaal resultaat krijgen door volop te trainen met een personal trainer. Het is heerlijk om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn. De trainer kan je net verder pushen, dan je zelf zou willen.

De juiste voeding

Wat is het doel van de training? Gewicht verliezen of juist spiermassa winnen? Of misschien wel beide? Het is belangrijk om te kiezen voor alle mogelijkheden om te genieten van een mooie en gezonde training. We weten zeker, dat ook jij volop kunt genieten van een mooie en goede training in combinatie met de juiste voeding. Eet meer eiwitten als je meer spiermassa wilt krijgen. Eet minder koolhydraten en vetten als je juist wilt afvallen.

Het is belangrijk om altijd te kijken wat je nu eigenlijk wilt. Door te kiezen voor een goede training is het mogelijk om volop te trainen om je doelen te behalen. We weten zeker, dat ook jij kunt genieten van een top tijd in de sportschool met deze tips.

 

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.