De digitale etalage

Met behulp van de Qyn klantcases kun je snel en overtuigend bewijs vinden voor het gebruik van digital signage. Bedenk ...

Met behulp van de Qyn klantcases kun je snel en overtuigend bewijs vinden voor het gebruik van digital signage. Bedenk je maar eens wat het voordeel van een digitale etalage kan zijn. Je weet als winkel dat je een deel van je publiek al kwijt bent door de online verkopen die gestegen zijn. Je hoeft de deur niet meer uit. Dus als iemand dan wel de stap zet om langs jouw etalage te lopen, wil je het liefst zo veel mogelijk laten zien. Een ouderwetse etalage laat per vierkante meter een maximaal aantal producten toe. En die producten zijn ook het enige dat de voorbijganger ziet. Daarop baseert de klant je winkel binnen te gaan of voorbij te lopen. Met digital signage is er exposure mogelijk voor veel meer producten. Een klant ziet in het voorbij gaan in dezelfde tijd meer om zich over de streep te laten trekken.

Reclamecampagnes en productvergelijkingen

Als jij als keten een landelijke campagne wilt starten, biedt digital signage de mogelijkheid om de campagne ook in een keer, door het hele land en op hetzelfde moment te starten. Alle klanten zien hetzelfde en dit voorkomt miscommunicatie tussen vestigingen of afdelingen. Zowel medewerkers als klanten zijn op de hoogte van dezelfde informatie. Ook kun je op deze manier makkelijker productvergelijkingen mogelijk maken. Je hoeft enkel de producten aan te klikken in de vergelijker en je krijgt de specificaties en prijzen direct te zien. Hiermee ondersteun je het keuzeproces van de klant en maak je het kiezen voor een van jouw producten lekker praktisch.

De digitale etalage

Bewegwijzering en informatievoorziening

In grote gebouwen of gebouwen waar regelmatig wijzigingen zijn, zoals op evenementen- of congreslocaties, speelt digital signage een onmisbare rol. Ga je van de ene naar de andere week over van een conferentie voor huisartsen op een evenement voor aanstaande moeders? Dan kun je met digital signage duidelijk maken wat waar precies is. De bewegwijzering, de woorden die je weergegeven wilt zien en de beelden die je wilt uitzenden, staan strak op het scherm. En ook in ziekenhuizen maakt dit een en ander makkelijker. Niet alleen door bewegwijzering, maar ook in wachtruimten. De invloed van digital signage is groter dan je denkt. Hoe wil jij het gaan toepassen?

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Marketing

De verscheidenheid van websitebouw

In het digitale tijdperk waarin we leven, is het hebben van een webshop van groot belang voor bedrijven van elke omvang. Het bouwen van een

Marketing

Het belang van Jobmarketing in Eindhoven

In het hart van Brabant groeit Eindhoven als een dynamische en vooruitstrevende stad. Een belangrijk aspect dat in deze ontwikkeling speelt, is jobmarketing. Jobmarketing in

Marketing

Alles wat je moet weten over SEO bureau's

Als je merkt dat je website niet goed presteert en je leads dalen, is het tijd om een specialist in zoekmachineoptimalisatie (SEO) in te schakelen,